čtvrtek 5. března 2015

RECENZE: Řekni vlkům, že jsem doma

Krásný čtvrtek a vítejte u další recenze!

Minulý týden jsem dočetla román Řekni vlkům, že jsem doma. Jaké to bylo? Čtěte dále! :-)



Příběh se odehrává na konci 80. let v New Yorku. Hlavní postavou je June - třináctiletá dívka, která není jako ostatní. Miluje středověk, procházky v klášteře a... svého strýce (prostě normální dětství..). Jednoho dne ale strýc Finn zemře a její svět se obrátí naruby. Jak se dostane přes to, že její první láska zemřela? Najde druhou? Kdo je záhadný muž, který strávil s Finnem jeho poslední dny? A co vlastně znamená to Řekni vlkem, že jsem doma?

Knihu napsala Carol Rifka Bruntová - anglická novinářka - jako svou první a je to velice úspěšný debut - byla přeložena do více než deseti jazyků a získala nejedno prestižní ocenění.


Kniha nebyla vůbec špatná! Ano, je to román, ale žádný podobný jsem zatím nikdy nečetla. Nevím, čím to je - jestli tím, že to vyprávěla třináctiletá holka, že měla tak dospělé názory, nebo že se vlastně celá kniha točí okolo nesmyslného milostného trojúhelníku muž/malá holka/strýc. Je vlastně zákonné mít něco se svým strýcem? Odpočinková kniha s neuvěřitelně krásnou obálkou, ale za pár týdnů si už na ní ani nevzpomenete...

A mimochodem, stále nevím, co to Řekni vlkům.., znamená.

Mé hodnocení: 80 %
A co vy? Četli jste? Co na to říkáte? :-)
Krásný zbytek týdne a tomu, kdo bude mít prázdniny přeji ty nejkrásnější prázdniny, a tomu, kdo ne, tešte se na pondělí - NP bude mít pro změnu Martina! :-)
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat