čtvrtek 12. března 2015

RECENZE: Losing It


Krásný čtvrtek!

Nedávno jsem v knihovně objevila román, který mě na první pohled oslovil svou krásnou tmavomodrou obálkou. Poté co jsem si přečetla anotaci a pár recenzí na zadní straně jsem si byla jistá, že to bude jistě skvělá volba na volné odpoledne.






Hlavní hrdinka je dvaadvacetiletá slečna jménem Bliss Edwardsová. Bliss studuje herectví a je obklopená partou báječných přátel. Bohužel ale není spokojená. Jejímu životu totiž něco chybí. Vlastně spíš přebývá. Za dvacet dva let svého života nepotkala nikoho, s kým by přišla o panenství. Jednoho večera se to konečně má změnit, když Bliss potká v klubu nádherného kluka s ještě nádhernějším britským přízvukem. Je rozhodnutá konečně s panenstvím skoncovat, ale na poslední chvíli z toho vycouvá. Jaký je její šok a zděšení, když se ze sexy Brita vyklube druhý den její nový profesor herectví?
 
Nechtěla jsem být panna. To bylo jisté. Nechtěla jsem se cítit jako prudérní slečinka, která o sexu nic neví. Pocit, že něco neznám, je pro mě nesnesitelný. Jenomže potíž byla v tom..., že stejně jako jsem nechtěla být pannou, netoužila jsem ani po sexu. Zapeklitý problém.

Tahle knížka mě neskutečně moc bavila. Hlavní hrdinka byla vtipná a roztomile trapná zároveň. Ráda bych doufala, že se chovám stejně rozkošně jako ona, když jsem opilá :D (Ne že bych se snad někdy opila - čistě hypoteticky).

Žádná z postav (ať už z hlavních či vedlejších) mi nebyla nijak protivná nebo snad lezoucí na nervy - velké plus. Od začátku až do konce jsem se bavila. Není to čistě zamilovaný román, je protkaný spoustou zábavných situací a myšlenek Bliss. Kdyby to byl film, patřil by do kategorie "romantická komedie".

Polkni, Bliss, opakovala jsem si. Musíš polknout, jinak ti začnout téct sliny. 

Během čtení jsem přemýšlela, jaké asi dám hodnocení. Je to rozhodně jedna z nejlepších knih, které jsem v poslední době přečetla. Pokud neznáte- rozhodně doporučuji!


HODNOCENÍ: 95 %

Autorka: Cora Carmack

Originál: Losing It

Počet stran: 248

Nakladatelství: Jota

Rok vydání: 2014


Užijte si zbytek večera a následující víkend. "Uvidíme" se opět za dva týdny (páni, už mluvím jako televizní reportérka). :D

M.

2 komentáře: