pondělí 9. března 2015

NP: Na horách v Itálii ♥

Ahoj, vítám Vás u dnešního Náhodného Pondělku!

Jelikož jsem strávila minulý týden na horách v Itálii, řekla jsem si, že by mohlo být zajímavé nafotit pár fotek a napsat pro Vás článek. Doufám, že se Vám bude líbit a jdeme na to!


 
 


Den 1
Odjížděli jsme ve 14:15 z parkoviště z Plzně. To ráno jsem ještě strávila běháním po městě - na poslední chvíli jsem si totiž vzpomněla, že nemám ŽÁDNÉ sluneční brýle! A bez nich jsem samozřejmě "nemohla" odjet. Potom co jsem oběhla snad všechny obchody s oblečením, jsem se sklíčeně táhla zpátky domů, protože jsem si žádné nekoupila. Ale těsně před odjezdem se na mě usmálo štěstí a já si koupila v New Yorkeru sluneční brýle za krásných 139 Kč.

Cesta uběhla docela rychle, trvala asi 7 hodin a já ji strávila jako při každém cestování - poslouchala jsem hudbu. Na místo jsme dorazili asi v 9 hodin večer a po ubytování a nutné večerní hygieně, jsme šli spát.

Den 2 + 3
Tyto dva dny probíhaly dost podobně. Hodně jsme s mamkou lyžovaly, užívaly si počasí a opalovaly se. Moje opálení dopadlo velmi zajímavě (chytilo se na nose, části čela a tvářích , zbytek obličeje mám normálně bílý). Večer jsem byla vždy hrozně unavená a tak nebylo vyjímkou, že jsem šla už  spát před desátou večer.




Den 4
Hned po snídani jsme opět vyrazili na sjezdovku. Cesta z našeho apartmánu byla docela dlouhá - trvala něco přes hodinu Tentokrát to byla oblast Val Gardena, což je ohromné středisko se spousty sjezdovek, vleků a lanovek. Bylo tam opravdu krásně a ani jsme to celé nestihly projet. Musím říct, že tady se mi líbilo snad úplně nejvíc.



Ani nevím proč, ale musela jsem si důležitě vyfotit své vlasy :D 

Den 5
V poslední den jsme odjeli do malého lyžařského střediska. Celý den bylo krásně teplo a svítilo sluníčko. V poledne jsme šly s mamkou do restaurace, kde jsme obě ochutnaly to nejlepší tiramisu na světě. Pak už přišlo jen posledních pár jízd a vydaly jsme se směrem k autobusu, kde jsme v klidu zabalily lyže a připravily všechny věci potřebné na zpáteční cestu. Ta pak proběhla klidně a rychle - zpátky doma jsme byly už před půlnocí. Já ji strávila úplně stejně jako předtím - poslechem hudby a hledáním správně pohodlné pozice na sezení/ležení. (Taky máte problém se v autobuse pohodlně usadit?)



Jako správná knihomolka jsem se do Itálie vybavila zásobou čtení. Samozřejmostí byl můj oblíbený časopis Joy a pak jsem si vzala dvě velmi slibně vyhlížející knížky. (Chtěla jsem si vzít jen jednu, ale protože jsem se nemohla rozhodnout kterou, vzala jsem si obě :D). Na recenzi první z nich s názvem Losing It se můžete těšit již tento čtvrtek! Druhá kniha od spisovatelky Colleen Hoover Bez Naděje je prvním dílem Ztracené Naděje (recenzi si můžete přečíst ZDE). Na tento díl jsem se těšila, jelikož myslím, že by mohl být dokonce lepší!

 

 

Tohle je pro dnešek všechno. Doufám, že se Vám dnešní Náhodný Pondělek líbil a užijte si nový týden! Tím spíš, pokud máte zrovna jarní prázdniny jako já!

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat