čtvrtek 26. února 2015

RECENZE: Danteho holka

Ahoj!

Tuto knihy od americké spisovatelky Courtney Cole jsem si vyhlídla už před několika týdny -  zaujala mě okamžitě svojí nádhernou plážovou obálkou. Rychle jsem si přečetla anotaci a věděla jsem, že to bude perfektní volba pro všechny nepoučitelné romantiky jako jsem já. Jste zvědaví, jak obstála? Tak čtěte dál!



 
kosmas.cz



Román Danteho holka je příběh Reece Ellisové a Danta Gilibertiho. Tito dva lidé se náhodou potkají na letišti a už od prvního okamžiku je jasné, že mezi nimi přeskočila jiskra. Neboli láska na první pohled. Dante je sen každé dívky - nejenže je nadpozemsky krásný, ale také bohatý, milý, skromný a přátelský. Pocházejí z úplně jiných životních poměrů, protože Dante je navíc syn premiéra jedné malé evropské země zvané Caberra. Reece naproti tomu vyrostla na americké farmě, ve společnosti krav, koz a dalších domestikovaných zvířat. Nemůžou být rozdílnější. Ale protiklady se přitahují. A když ji po nehodě na letišti Dante pozve do svého domu a zdá se, že už nic nemůže být dokonalejší.

Vítr mi rozfoukává vlasy a vzduch voní mořem. Slaně, rozlehle a zemitě. Vím, že tuhle vůni nikdy nezapomenu. Takhle voní Dante.


Tumblr.com


Musím říct, že od začátku až do konce knihy jsem se ani chvíli nenudila. Ano, příběh je natolik nepravděpodobný, až by se opravdu mohl stát, ale styl psaní paní spisovatelky je velmi poutavý a příjemný. Žádná postava mi nevadila, nebyla nesympatická, což se mi upřímně moc často nestává.

Reece často opakovala fráze jako: AchMůjBože nebo Ježíšku na křížku, což by někomu mohlo vadit, jelikož se to tam objevovalo opravdu hodně, ale mně to přišlo roztomilé.

Celkově bych knížku zhodnotila jako velmi nenáročné čtění, perfektní pro líné odpoledne, kdy nechcete nic jiného než zalézt do postele s horkou čokoládou a prožít něco, co ve skutečném jen tak nenajdete.

HODNOCENÍ: 96 %

Autorka: Courtney Cole

Originál: Dante´s Girl

Počet stran: 288

Nakladatelství: Albatros Media - CooBoo

Rok vydání: 2014


Jako vždy mě zajímá váš názor - četli jste? A pokud ano - líbila se vám? :)
Podělte se se mnou v komentářích!
Užijte si zbytek týdne! ♥

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat