pátek 19. prosince 2014

RECENZE: Kde je ta holka?

Ahoj!

Nedávno jsem četla knížku od známé  britské spisovatelky Alexandry Potter - Kde je ta holka? Byla to první, kterou jsem od ní přečetla a musím říct, že jsem si jí docela oblíbila ♥ Takže mám už rozečtenou další.



bux.cz



Anotace:

Představte si, že byste se vrátila o 10 let zpátky a potkala své mladší já. Poznala byste ho? A jaké rady do života byste mu dala? 

Přestaň kouřit?
Odličuj se každý večer?
Ruce pryč od těch kožených kalhot?
Nedávej tomu blbečkovi svoje číslo?

Charlotte Merryweather si tohle všechno nemusí představovat. Zažije to na vlastní kůži. S překvapivými následky... 



Hlavní hrdinkou je jednatřicetiletá Charlotte Merryweatherová, úspěšná majitelka PR firmy a zkušená novinářka, která vede na první pohled dokonalý život. Má skvělého přítele, osobního trenéra a hromadu peněz na účtě. Jednoho dne cestou do práce potká svoje o deset let mladší já. Snaží se vyvarovat svých chyb a předat mu zkušenosti, což se jí úplně nedaří. Ale zato si vzpomene, jak šťastná a bezstarostná vlastně bývala a změní svůj život.

Knížka se četla skvěle - je milá a  nenáročná. Námět mi přijde originální. Zezačátku mě trochu nudila, ale když jsem se začetla nedokázala jsem se odtrhnout. Hlavní postava je sympatická, malinko praštěná, její monology a úvahy mě bavily.

Knížka se mi líbila, perfektní na čtení během líného odpoledne. Klidně si jí ráda přečtu někdy v budoucnu znova. :)


HODNOCENÍ: 90  %

Autorka: Alexandra Potter

Originál: Who’s that girl

Počet stran: 320

Rok vydání: 2012


Doufám, že se vám dnešní recenze líbila ♥
Napište mi do komentářů, jestli jste četly :)
Užijte si krásné Vánoce ♥ 

M.

P.S. Vím, že recenze mají vycházet každý čtvrtek, ale včera jsem to bohužel nestihla :/ 

Žádné komentáře:

Okomentovat