čtvrtek 25. prosince 2014

FOTO: Mé nové vánoční poklady

Převelice vás všechny zdravím v tomto vánočním čase!

Doufám, že jste všichni prožili krásné svátky a že jste pod stromečkem našli to, co jste chtěli. Já ano a nějak mi nedalo, abych se nepochlubila s novými knižními přírůstky ve své knihovně (mimochodem, jmenuje se Billy a někdy vám povím jeho skvělý příběh). 

Ale teď zpátky.. No, myslím, že není potřeba říkat více, podívejte se sami :)









 A jako bonus:


Snad se vám fotky líbily, rozhodně mi to dejte vědět! A já musím jít uklízet, protože v návalu kreativní nálady jsem roztahala noty po celém pokoji :) Ale myslím, že to za to stálo..

A co vy? Četli jste něco z těchto knih? Co nadělil Ježíšek vám? Nebuďte líní nebo přehnaně skromní a pochlubte se! :) Budu ráda za každou odezvu.

Prožijte krásný zbytek prázdnin nebo volna a mějte se rádi!

V.

5 komentářů:

  1. Máš úžasné fotky, ty noty! (Na rozdíl ode mě, světlo v pokoji je hrůzostrašné.) Žádnou z knih jsem sice nečetla, ale o Volání kukačky docela dost uvažuji, tak pak dej vědět, jaké to je. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji převelice :) Noty mi přišly jako dobrý nápad a jsou neuvěřitelně fotogenické. Stejně jako knížky. Takže perfektní kombinace :D Kukačku se chystám číst jako první, takže 8. ledna čekejte recenzi (malý spoiler :) )
      V.

      Vymazat
  2. Moment, moment... Nemluvíš náhodou o Billym z Ikey? :D:D:D Protože toho mám taky (Alespoň IKEA mi ho tak teda pojmenovala)! A krásné přírůstky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tady je někdo moc všímavý :D Ano, přiznávám, že Billy je z IKEY, ale jeho příběh (alespoň u toho mého) je ještě trochu jiný :)

      Vymazat