středa 26. listopadu 2014

This blog saved my life :)


Ahoj všichni!

Vítám vás na našem blogu, doufám, že se vám bude líbit a že se sem budete často a rádi vracet.

Přiznám se, že vidina vlastního blogu mě lákala hrozně dlouho, ale nikdy jsem pořádně nesebrala odvahu do toho jít. Ano, měla jsem blog, když mi bylo asi 13, ale přidala jsem tam tuším 2 články a 1 recenzi (na krémy na ruce od Essence)  a přestalo mě to bavit. To se doufám tentokrát nestane, už jenom kvůli mojí úžasné spolublogerce Verče, která s tímhle nápadem vůbec přišla a zrealizovala ho :)




A co tady vlastně najdete? Především recenze knížek, tagy a dokonce i něco málo z vlastní tvorby ( to asi hlavně bude přidávat Verča), takže se máte na co těšit!


Články budou vycházet každý týden ve čtvrtek ( v lichý budu přispívat já, v sudý Verča). Takže začínám – ach jo :D



Tak tohle je asi pro dnešek všechno. Doufám, že tento blog bude vždy plný pozitivní energie a v příštích dnech i vánoční atmosféry. Protože Vánoce jsou už za dveřmi!:)


Čauky mňauky, M.

2 komentáře:

  1. Už dlouho jsem nenavštívila žádný blog, který by vedly dvě blogerky. Ovšem začíná mi to chybět. Dvě jsou v určitých případech o dost lepší volba. Vzájemně se doplňují.
    Těším se na další články a recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, první komentář! :D ne, vážně. Děkujeme, moc nás to potěšilo.. Hezký víkend :)
      V&M

      Vymazat