středa 26. listopadu 2014

Bloguju, bloguješ, blogujeme... jo, MY UŽ TAKY!


Když zadáte do jakéhokoliv vyhledávače heslo „blog“, zobrazí se vám asi milión blogů na různá témata. Módou počínaje, přes kosmetiku, cestování, knížky, celebrity, filmy, sporty, různými druhy deníčků konče. 



Foto: http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2010/037/1/c/if_I_were_a_writer_by_In_Ink.jpg


Jednou jsem náhodně narazila na jeden celkem populární blog. Design byl laděn do růžova, jinak nenaznačoval prakticky nic o autorovi či tématu. Tak jsem si řekla: „Zkusím něco přečíst.“ Klikla jsem na nejaktuálnější článek s názvem Dnes jsem pekla a barvila si hlavu – prostě normální holčičí věci. Myslela jsem si, že autorka NEMŮŽE mluvit celou dobu o pečení a barvení hlavy, že je to prostě divný! Mýlila jsem se. Skutečně nepsala o ničem jiném. Chtěla jsem o této slečně, paní – nevím – zjistit víc, protože jsem nevěřila, že by tento blog někdo mohl pravidelně a hlavně dobrovolně číst. Abych to zkrátila, zjistila jsem, že autorka byla vlastně původně autor. Byl to deník transsexuála! Když jsem znala kontext, blog mi pro danou situaci přišel jako naprosto skvělý nápad a přečetla jsem všechny články jedním dechem!


Nicméně zpět k tématu. Nikdy jsem neměla nějakou touhu zakládat blog, dokonce ani žádný dlouhodobě nesleduji a o tom, jak to všechno funguje, mám jen mlhavou představu, ale také mám hlavu plnou nápadů a svou naprosto skvělou spolublogerku, která mi zajisté pomůže s tím, aby náš blog byl přesně podle našich představ!


Určitě mohu říct, že obě doufáme, že se vám náš blog bude líbit.


A o čem vlastně bude? O všem možném! Ale obě milujeme knížky, divadlo, filmy a povídky. Tak něco v tom smyslu očekávejte. Nicméně obě jsme kreativní osobnosti, pokud to tak mohu říct, s mnohými dalšími zájmy, takže se nechte překvapit, co všechno si pro vás přichystáme :)


Foto: archiv autorky

Určitě se nestyďte a napište nám do komentářů něco krásného (samozřejmě beru i kritiku, ale ať je hezká! :) ), připomínky, rady do začátků nebo doporučte jako malou inspiraci nějaký jiný blog, který vás zaujal a který stojí za přečtení.


Díky moc a mějte se úplně nejlíp!

V.

Žádné komentáře:

Okomentovat