pondělí 15. června 2015

NP: KNIŽNÍ OSMNÁCTINY

Krásný den!

Nedávno jsem slavila osmnácté narozeniny a co by to bylo za narozeniny, kdyby chyběl nějaký knižní dárek? Zde máte ty nejoriginálnější z nich...



Má skvělá teta a malá sestřenice nejspíš moc dobře ví, jaký jsem záložkový Žebrák, a tak mi vyrobily hned několik krásných záložek. Jedna hezčí než druhá!!











Další záložka je jen a pouze od mé sestřenky. Schválně, kdo uhodne, co tam je? Mně to druhé musela vysvětlit :D













Třetí záložka je vtipná a má aktuálně nejoblíbenější (ano, ač je to k neuvěření, používám k založení knihy i něco jiného než účtenky a staré taháky :D ). Upřímně, není skvělá?



Poslední záložka je naprosto geniální a originální - nikde jsem podobný nápad neviděla. Čajová záložka!!!



Poslední dárek s knižní tématikou je úplně, úplně, úplně strašně super! Kamarádky mi daly poukázky do knihkupectví Kosmas, takže si budu moct vybrat a koupit hned několik knížek!!!



Ještě jednou děkuji moc za všechny dárky - knižní i neknižní, všechny mě moc potěšily.
Tak hurá na další knižní dobrodružství!!! :)
V.

4 komentáře:

  1. Asi nejvíc se mi líbí ta zubatá :-D

    OdpovědětVymazat
  2. A pozor, další nápady čekají na realizaci..... máš se nač těšit!!!! Jsem opravdu MOC ráda, že se záložky líbí a že ti čtení činí ještě více radostnější :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším :D záložky jsou jsou fakt skvělé, ještě jednou moc děkuju :)
      V.

      Vymazat