pondělí 19. ledna 2015

NP: Kdo jsi? aneb 10 věcí, co určitě nevíte

Zdravíme! 

V tomto Náhodném pondělku máte šanci se o nás něco dozvědět. No, není to skvělé? :)
O víkendu jsme se sešli s naším dobrým kamarádem, který nechce být uváděn, a vznikl z toho tento exkluzivní rozhovor! Užijte si ho!

P. S. A hezky dočtěte až do konce, máme pro vás překvapení




Takže slečny, představte se nám!

M: Takže... Jsem Martina. 
Je mi 18 (konečně), jsem váha, miluju nakupování, 
filmy, knížky, hudbu. Měřím jen 166 cm a věřím v pravou lásku :)
V: Jmenuji se Veronika. 
Věk vám říkat nebudu (vždyť se to přeci každý rok mění!!), 
ale většinou mi lidé tipují míň.. A taky říkají, že jsem divná. 
Já to nazývám originální.. Záleží na úhlu pohledu :) 
Miluju psaní. Ještě víc než čtení (a to už je co říct!). 
A nedám dopustit na klasický papír a propisku... V neposlední řadě musím říct, že mě baví dělat nové věci. Ačkoliv to zní možná trochu strašně divně, myslím tím, že přijďte s jakýmkoliv nápadem a když se mi bude líbit, jdu do toho!


Jaká je vaše oblíbená zmrzlina, velikost bot a vaše poslední textovka, co jste dostaly?

M: Čokoládová! Jsem čokomilka :) 
Obvykle mám velikost 37. 
Poslední sms co jsem dostala byla opravdu krásná od táty.
V: Jéje, klasické seznamovací otázky :) 
U zmrzlin se nebojím neznámých příchutí. Jen citrónová a šmoulí není to pravé ořechové...
Botičky velikosti 38. Jedině! Akorát to si řeklo asi tak milión dalších lidí (schválně si zkuste najít něco hezkého ve výprodeji. Nemáte šanci!). 
A poslední textovka? Hm.. Znáte ten pocit: Jé, někdo mi píše! Kdopak si na mě vzpomněl? Otevři se, otevři se... Vážený zákazníku, chcete vyhrát... Ne, nechci, děkuji!!!

Co ještě děláte ve svém volném čase?

M:  Věnuju se zpěvu (a zpívá sakra dobře!, pozn. red.)
V: Jak jsem říkala, jsem schopná jít do naprosto všeho. 
Proto skautuju, dělám závodní jachtink, 
hraju na piáno a violoncello (i když o to se spíš jen pokouším :) ), 
píšu, čtu a spoustu dalších věcí. Ale baví mě to, tak proč ne?

Jak jste přišly na blogování?

M: Mívala jsem blog pár let zpátky, 
do našeho současného mě "uvrtala" Verunka :D 
Přišla s návrhem založit si blog a já souhlasila.
V: Naprostou náhodou! :D  
Ale víte co, řekla jsem si, zkusíme to! 
A myslím, že to zatím vypadá dobře, ne? :) 

Jaký druh knížek rády čtete?

M: Nevyhýbám se žádnému, 
když mě knížka zaujme přečtu si ji bez ohledu na žánr. 
Nejvíce ale asi čtu nějaké zamilované romány.
V: Hlavně ty dobré :D 
Ale jinak souhlasím s Martinou, je to jedno. Prostě mě musí nějak zaujmout.
Nejraději mám romány (na oddych, ale to máme snad všichni, ne?), 
detektivky (napínavé a překvapující), ale vůbec se nebráním 
ani sci-fi a fantasy (jaký je mezi tím kruci rozdíl???), životopisům a poezii.
Do recenzí si vybírám hlavně novinky (nebo se o to alespoň snažím) 
a věci, které by zaujaly i velkou část z vás. 

Za co jste chodily na karneval, když jste byly malé?

M: Mám pocit, že jsem na žádném karnevalu jako dítě nikdy nebyla :(
V: Já byla ta nejrásnější beruška, klokánek a žabička na Zemi!
  
Čaj nebo kafe?


M: Rozhodně čaj a nejlépe zelený.
V: Jsme prostě čajové královny! :)

Film, který vám zvedne náladu?

M: Když je mi smutno, koukám na Snídani u Tiffanyho :)
V: Ne! To není možné říct!
To je jako vybrat jen jednu nejlepší knížku. Nemožné!!


Kdybyste mohly žít v jakékoli zemi na světě, která by to byla?

M: Myslím, že na světě je hromada nádherných míst,
 která bych ráda navštívila, 
ale jsem Češka a miluji Českou republiku!
V: Já to vidím tak, že podniknu cestu kolem světa
(klidně i za víc než 80 dní) a pak se rozhodnu... 

Co byste přály blogu a jeho čtenářům?


M: Našemu blogu bych určitě popřála 
spoustu spokojených čtenářů, krásných článků a recenzí. 
A čtenářům ať se jim líbí ať se na něj často vracejí! 
V: Martina řekla všechno a naprosto skvěle. 
Snad jen.. Smějte se a mějte se rádi!


To  byl dnešní článek, doufáme, že se vám líbil. Byla tu nějaká otázka, která vám přišla zvláštní? Nebo máte k některé svůj vlastní zvláštní zážitek?
Určitě nám to dejte vědět v komentářích! :)

A já vám slibovala překvapení, že ano? Vlastně to není nic moc velkého, ale pro nás to znamená hodně!
Máme svou fan page na Facebooku a na Google +!

Sice jsme s blogováním před chvílí začaly a nemáme zatím moc fanoušků, ale věříme, že se tady přeci jen najde někdo, komu se u nás líbí a kdo dá ten palec nahoru. Ano, vy! Přesně o vás mluvím! Nejen že nás strašně moc potěšíte, ale také budete o všem vědět jako první. A to už za to stojí, ne? :)

Mějte se krásně a ve čtvrtek se můžete těšit pro změnu na recenzi!
V. a M.


Žádné komentáře:

Okomentovat